maandag 20 februari 2012

Het zou vandaag 20 graden worden. Nu het is 11 uur en nog gewoon fris. Dus de plannen maar gewijzigd, i.p.v. naar Altea te gaan ben ik maar met mijn accu van de Canon gaan stoeien om hem op te laden via een oplader voor 9V batterijen. Het schijnt te gaan lukken.

Omdat ik die Canon oplader ook vergeten was heb ik gisteravond via Ebay een nieuwe in Hongkong besteld. Naar Nederland sturen duurt dat ongeveer een week en dan is ie thuis. Nu kreeg ik een mail dat hij verzonden is maar dat naar sommige "moeilijke landen" waaronder Spanje het wel een maand kan duren. We zien wel. Heb er € 5,42 voor betaald incl. verzendkosten tegen 30-40 euro in Nederland. Desnoods ligt er hier één als ik volgend jaar weer deze kant op kom.

Het pakje wat Dennis deze kant op stuurde (mijn telefoon e.d.) was er in 4 dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: