donderdag 29 mei 2014

Het aantal prijzen wat door mijn "Jeu de Boules- kunde" behaald is wordt inmiddels toch wel indrukwekkend te noemen. Word al narrig als ik een keer niet in de prijzen zit, MAAR WAAR IK NOOIT AAN ZAL WENNEN IS REGEN TIJDENS DAT SPEL.

Vanmorgen was het weer zover, de eerste pot tegen mensen die bij aanvang tegen ons zeiden, "Nou dat wordt niks, die gaan we verliezen". Niets was minder waar, de lichte regen maakte mijn ballen en doekje nat en mijn ballen bleven "kleven" en ik schoot dus niks raak, kreeg de pest in op mezelf en we verloren die pot. Mijn maat kan het niet in z'n eentje winnen, kan wel wat medewerking gebruiken.

Een toernooi met 52 equips en niet de minsten liepen er rond. Na die pot werd het droog en kregen we een zwaar team, die ook vaak hoog eindigen, maar door ons "afgedroogd" werden. We hadden de flow weer te pakken.

Uiteindelijk wonnen we er 4 van de 5 en werden uiteindelijk 7e. Die regen, zou ik er voor in therapie kunnen gaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: