zondag 19 oktober 2014

Op weg naar Parijs, meldde mijn zoon Dennis, die achter me reed, dat het linkerachterlicht en later ook mijn remlicht aan die kant het niet meer deden.
Op de camping in Soissons de lamp gekontroleerd en die was heel.
Nog verder weg deed niets het meer van de fietsendrager verlichting.

In Parijs nog een keer gekeken, zekering wel stuk. Dat kon ik begrijpen, zat een (te) lichte in en ik moest onderweg de alarmlichten, gewoon licht en remmen, dus die kreeg de volle mep voor zijn kiezen.

Nu thuis, begon ik me toch zorgen te maken, was mijn aansluiting om het canbus systeem toch niet zo betrouwbaar als ik gedacht had?!

De boel los gehaald, maar op het verkeerde spoor. De lamp bleek niet goed te zitten, was door hevige ribbels in de weg voor een dorp een beetje gedraaid te zijn waardoor hij geen goed contact maakte. Alles weer in elkaar gezet, was dus voor Jan L.. helemaal los gehaald en alles deed het weer. Nu een zwaardere zekering gezet. Zat 10 in.

Dus een bulk werk wat in 2 minuten gedaan had kunnen worden, zal de leeftijd toch zijn tol gaan eisen? Ben er bang voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: