donderdag 22 januari 2015

Vandaag bezoek gehad van een aantal kennissen. Dat was vandaag een goede dag om bezoek te ontvangen.
Als dezelfden gisteren waren gekomen hadden ze een totaal ander figuur voor oud vuil op de bank zien liggen.
Ik was ziek, ik denk ook met migraine. Kon er niets inhouden, dus ook mijn pil tegen de misselijkheid niet.
Ken je zien dat je dan ook niet helder ben,, heb ook zetpillen tegen de misselijkheid. Wat een malloot ben ik dan op zo'n moment.
Gelukkig dat Maaike nog wel het benul had, was wel wat aan de late kant, maar toch.

Vandaag de dag weer opgewekt tegemoet. Nog even mijn dagenlijkse contact via Skype en Whattsapp met o.a. Spanjegangers.
Lijkt met mijn lijf en hernia ook wel beter te gaan, zal ik het nog een keer proberen om te minderen? Wat is wijsheid.
 Als je blog van Eddy wel eens lees, valt mijn volgende opmerking in het niet. Wij eten niet zoals de foto's van Eddy vaak aantonen "haute cuisine". Maar wij gaan morgen aan de haché. 5 kg uien bij de Lidl met een kilo runderlappen moeten het feest compleet maken.
Jany en Jaap komen ook eten dus aardappelen en rijst erbij en dan lekker schransen.
Mag er morgenavond wel niemand met open vuur spelen.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk, eet smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 5 kg uien, ook niks mis mee - maar je zal dan achteraf misschien andere pilletjes nodig hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: