vrijdag 13 februari 2015

Vanmorgen een pijnblokkade mogen ontvangen, deze ging zo goed als pijnloos. Als deze goed gelukt is zal ik minder pijn en daardoor minder morfine nodig hebben.
In de tijd dat de blokkade blijft werken kan de hernia genezen.
Dat is de theorie, nu de praktijk nog. We zullen zien.

Vanmorgen even rustig aan gedaan, ja vanmiddag ook, maar ook de camper ingepakt en van plan om morgen te vertrekken.
Nog even bij de jachthaven langs geweest om nog een paar dingen door te spreken voor het treffen van 8 mei.

We gaan rustig aan morgen. Merk dat ik moe ben, denk dat ik zal uitrusten. Sowieso is voor mij camperrijden uitrusten.

De eerste dag op de automaat letterlijk en figuurlijk en om het uur er even uit en de oefeningen doen. Moet me er wel toe dwingen om dat te blijven doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: