woensdag 3 februari 2016

oei

Gisterenavond een zeer vervelend voorval. Ik zat bij de camper aan het pad toen er een man kwam aanlopen. Hij liep normaal en zo van het ene moment zie ik hem zijn benen en armen intrekken, valt op zijn kont en hard met zijn hoofd op het asfalt . Meteen erop af en ik schrok me rot, zag dat het er niet goed uit zag. Geen hartslag en geen ademhaling. Hij bloedde hevig uit zijn achterhoofd. Snel kijken hoe ernstig die wond was, en tijdens dat ik hem even draai om tekijken , een diepe zucht en hij was er weer Maaike de wond voorzichtig dicht gedrukt, man in de stabiele zijligging gelegd. Inmiddels werd 112 gebeld door anderen. Hij was na een poosje weer redelijk goed aanspreekbaar. Ziekenauto was er vlot. Vanmorgen naar ziekenhuis Benidorm om hem te bezoeken. Maar hij ligt op IC en mocht er niet naartoe. Morgen een nieuwe poging, ik weet nu de bezoektijden. Heb niet echt lekker geslapen vannacht. Je heb geleerd om te reanimeren , maar als het dichtbij komt, gaat er veel door je hoofd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: