woensdag 16 november 2016

We zijn bijna bij het zuidelijkste punt van Portugal beland. Alleen een groot stuk weg wat we genomen hebben was de slechtste weg die ik ook meegemaakt heb. O mijn camper, riep Maaike af ten toe en dan reed ik 30 km per uur.
Zulke grote gaten en zo veel dat je kon ze niet allen ontwijken. Nooit meer langs deze wegen, het is gewoon niet leuk meer.
Nu iets positief, het is mooi en apart. Je mag en kan bijna overal gaan staan (in de winter) en daar wordt ook gebruik van gemaakt, zoveel campers hier.
Noord Portugal goedkoop om uit eten te gaan, hier in de Algarve wordt het al wat duurder. Nee, minder goedkoop.

Krijg op dit moment geen foto's geupload, Internet niet sterk genoeg.

Ik gebruik trouwens een KPN sim en dat werkt als volgt: Activeren en dan 31 dagen altijd online zonder beperking voor € 7,50.
Nu de clou, want die is er natuurlijk. "Beperkte snelheid" en dat is dan soms wat lastig. Nu whatsappen gaat perfect en mijn mail kijken ook, maar op dit moment foto's versturen wil niet lekker.
Ik denk in combinatie met een plaatselijk traag netwerk dat het niet lekker gaat.

Gisteravond wel weer kon ik nog ff op de bank kijken. Ik ben trouwens de dag dat ik vertrok geskimd met mijn VISA kaart. Ik heb de dag voor ik vertrok olie gekocht via internet met de VISA en wat ik nooit doe, meestal via PayPal, maar nu met mijn kaartgegevens. Het was een bekende Nederlandse site. Hoogstwaarschijnlijk mijn gegevens gekocht om via Alitalia tickets te kopen. Alleen die komt bedrogen uit, dat geld is onderschept.

Ik zie wel als ik terug ben. Contact gehad met VISA, ik ben er voor verzekerd, maar toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: