donderdag 8 december 2016

 Waarom zit er een vreemde vrouw aan me? FF uitleggen: Ik moest zonodig een Belgische Duvel drinken en bij terugkomst bij de camper werd me gezegd waar er nog een cache lag, vlakbij.
Ik onder invloed van de Duvel ff zoeken. Ik zie een zandpad, dacht ik, maar bleek een drooggevallen riviertje te zijn. Ik onderuit en helemaal onder die vette vieze bagger. Spoelen, spoelen en poetsen.
 Onder begeleiding terug.
 WC's waren vol en we wisten een stortplaats in een haven. Helaas er zat een slagboom voor en die moest met een pasje geopend worden. Kost geld! Maar er stond een Zweed die wel even de boom open deed met z'n pas.
 Ook maar eens een foto van eten. Moet geen gewoonte worden.
 Voor sommigen gaat een cache zoeken wat verder.
 Aquaduce
 Maaike wist te vertellen dat dit een "Kluut" soort is.

 Piet dit moet je herkennen
Ons uitzicht .


 Staan niet verkeerd
Camperplaats Aguilas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: