woensdag 21 juni 2017

Trekhaak onder Daihatsu

Wat een ontiegelijke kl..  nee rotklus. Ik had verzonnen dat een trekhaak onder onze "kleine" auto wel gemakkelijk was. Zou eerst een BMW Z3 kopen met trekhaak, maar is geen echt boodschappen autootje. Dan maar een trekhaak onder die Sirion2.

Via auto-onderdelenlijn een Brink afneembare, gebruikt op de kop getikt. Voor € 100 thuis bezorgd, geheel compleet.
Montagetekening bij Brink opgevraagd. Daar schrok ik van. Gebruik niet de al reeds aanwezigen gaten, maar gebruik de mal en boor nieuwe. Montagetijd ongeveer 2 uur.
Ik ben niet achterlijk, maar bijna 8 uur bezig geweest. Gelukkig heb ik een haakse boormachine, zonder dat kan je het volgens mij schudden. Begrijp nu pas waarom sommige gemonteerde trekhaken zo duur moeten zijn.

Echt een onredelijke montage. Het positieve was dat de bijhorende en bijgeleverde kabelboom een kwestie was van stekkers inklikken.

Maar hij zit. Kunnen we eens gaan cachen met de fietsen achterop naar een plek waar je niet zo maar met de camper terecht kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: