woensdag 27 december 2017

Tijger en bom gevonden

Een Siberische tijger kwam aanlopen en aangezien ik in de africhting heb gezeten hadden we meteen een klik.
Het vervelende is wel dat ie steeds zelf eens rond gaat kijken, en dan ben ik bang dat ie bv een hondje of zo tegenkomt en dat ie hem beschadigd.
Dus de hele tijd achter hem aan lopen en in zijn nekvel meegenomen.
Achter de schuur, ik had hem weer gevonden zag ik ook een granaat uit de grond steken. Zo'n gevaarlijke met een vin aan de achterkant.  De politie gebeld, maar dat duurde en duurde, dan weer die tijger er van door als ik de kinderen bij die granaat vanweg hield.
Granaat onder mijn arm mee naar de camper, dat had volgens de politie niet gemogen. Kreeg ik weer op mijn donder.
Ik heb de "gave" dat ik na een plasje gepleegd te hebben, zo weer verder kan gaan met mijn droom.

Wat was ik blij dat het licht werd en ik er uit kon blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: