vrijdag 28 december 2018

Kip????? En schrik.

Mocht ik de moed hebben om op vrijdag naar alfaz te gaan, dan weet ik al wat er op het menu komt.
Kippetje van het spit.
We gingen alleen naar de groentemarkt. Een hele ananas voor een euro, hij of zij moest wel meteen geslacht worden, je kon hem niet nog dagen bewaren.
Een zak radijs een euro, 2 struiken broccoli ook voor een euro en zo nog wat vitaminen.
Vannacht een lege gasfles, 10 dagen gebruikt, toch er maar ff uit, die koelkast blijft anders maar janken om wat gas.
Die fles omruilen doe ik bij het depot in benidorm, 5 min op de scooter 
Nou had die lang stilgestaan en startte ff verkeerd  laat ie daarna niet meer willen. Denk te weinig stroom. Lichte paniek  geen telefoon bij me en op crocs.
Na een poosje kreeg ik hem toch aan de praat. Oeffff.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: