vrijdag 5 juni 2020

Het heeft letterlijk veel zweetdruppels gekost




De schuur, garage moest 3 tegels omhoog. Als we wat ouder worden is het iets aflopende erf naar de schuur te schuin, glad in de winter. Dus nu schuur wat omhoog en over een paar weken de stenen wat omhoog daar.
Hij staat op tegels en ik had met 4 zware balken onder de dakspanten het zo gemaakt dat ik met 2 garage krikken, bediend door Maaike en ik, eerst de ene lange kant [bijna 9 meter] tegel voor tegel omhoog krikken.
Ramen bleven erin, dus wel even samenspel.
Er zit een wand tussen maaike en ik en de ene krik ging wat sneller als de ander, dus was ff spannend.
Ik riep en hield met mijn krik maaike bij.
Ik had eerst zo'n 500kg gereedschap uit het gedeelte met houten vloer gehaald.
De andere kant niets, daar zit een tegelvloer in, heeft eerder mijn Patrol in gestaan, nu fietsen en scooter.
Ben nu ff mak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: