vrijdag 5 maart 2021

Lidl

 Ik was vanmorgen in de Lidl hier in Albir. Toch wel een goede zaak, want een aantal kassieres zie ik er al vele jaren.

Ik trof zo'n kassieres en dacht, ik zeg wat leuks tegen haar.

Ik spreek zeer weinig Spaans en zei:"You working here long time",? 

Zei is uiteraard Spaanse en kan ook wat Engels met zo veel toeristen.

Haar reactie :"No till twelf o clock", met een argwanende blik naar die oud. 

Verdomme, dat bedoel ik niet.

"No, you many years working here".

Enigszins opgelucht met een glimlach knikte ze volmondig ja met Si en Yes. 


1 opmerking:

  1. Hoi Bert , als jullie straks teruggaan hoe doen jullie dat dan met de PCR test die je moet hebben in Frankrijk? Weten jullie een adres waar je die kunt halen dan?

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: