vrijdag 3 november 2017

Ik heb nog zo veel te doen

We gaan begin dec weer richting Spanje, maar hier thuis ook druk, druk.
In en om het huis veel werk verricht.
Verleden week nieuwe schijven en remmen op de T4 van mijn dochter gezet.
Een keer per week geef ik mijn kleindochter autorijles in mijn Daihatsu.

Nu moet ik nog drie grote staldeuren maken omdat de oude in de stal bij mijn dochter verrot zijn, maar nu komt het probleem, ik ben een slechte timmerman.
Zaterdag hout halen en dan zondag maar beginnen.

Veel jeu de boules om de conditie op peil te houden en in de overige uren nog wat mensen blij maken door een bepaald type Canon lens te repareren. Van de week had ik er 6 liggen.

Camper in orde gemaakt, die is er wel klaar voor. Vier weken geleden de remmen goed gangbaar gemaakt, dat is alleen uit voorzorg. Mankeerde niets aan.
Wielen gewisseld van voor naar achter en uiteraard die anderen naar voren.

Zit een extra krik onder hoor, kan niet zo veel gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: