donderdag 10 december 2020

8 opmerkingen:

  1. Ik ga ook meelezen. Ben wel benieuwd hoe het druk het is op camper-plaatsen en campings. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor zowel Belgiƫ, Luxemburg, Frankrijk en Spanje gelden voor de inwoners zeer sterke reisbeperkingen. Om dan de toerist uit te hangen getuigd van minachting naar de bewoners van deze landen, die in hun vrijheid veel meer beperkt worden dan wij in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laf om anoniem iets neer te zetten. En als je goed gelezen had, weet je dat ik niet de toerist uithang. Maar hier even beperkt gedraag als in Nederland en hier worden mondkapjes wel gerespecteerd en gedragen. Hier voel ik me veiliger als in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je heb gelijk Bert , iedereen moet het zelf weten of je wel of niet gaat naar het buitenland. Klinkt als jalousie. De mensen in Spanje zien je graag komen op een camping cq terrasje. Ze worden niet zo geholpen als in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker genieten Bert! Trek je niks aan van die azijn-zeiker. Ik tel de dagen om ook te vertrekken.

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: