dinsdag 22 december 2020

Kalm aan

 Op tijd eruit, de was in de wasmachine, ondanks dat ik mijn leesbril ophaalde toch de hulp van Marja moeten inroepen om hem goed aan de praat te krijgen.

Even op de scooter naar de Lidl, zag ik weer mosselen, kreeg er trek in en we hadden nog roomboter, rochefort en uien. Dus om 13.00 zaten we aan de mosselen. 

Maar ik zou om half 2 gaan boulen in Benidorm, nou dan maar niet. 

Voor mijn schoonzuster Voltare Gel bestellen, toch een uur lopen klooien, mijn Visa kon ik niet aan mijn account toevoegen, uiteindelijk maar op een beschermde manier via ING overgemaakt. 

Toen hier boulen, Ron koos een andere maat als gisteren, zelfkastijding zal ik het noemen, de tweede pot verloor ie met 13-0. 

Vanavond een speciale asperge op zuur met zeer speciale dunne ham met een bijbehorende speciale prijs, ha ha. Dit ipv onze gebruikelijke pelpindas. Maar was wel lekker.  Na Meiland en Beau ga ik nog een uurtje in mijn spannende boek in bed liggen lezen. Ik slaap zeer graag in de camper, heerlijk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: