zondag 11 augustus 2019

We staan op een kleine gemeente camping in de Ardeche.
Gister kwam er een stel Fransen van een jaar of 50 pal naast ons staan. Waarom? Plek zat.
Een gloednieuwe tent moest met behulp van de tekening opgebouwd worden.
Duidelijk voor de eerste keer kamperen.
Ook duidelijk dat ze elkaar nog niet lang kenden.

Waarom werd dat duidelijk, nou om elf gingen wij te bed om te slapen.
De nieuwe buren ook, maar met andere plannen, zij kreeg een beurt waar je jaloers op zou worden. Ook zij vond dit bijzonder want ze moest het aan iedereen duidelijk maken. Als een jonge meid ging ze te keer.
Aangezien ze onder ons open raam stonden, ja letterlijk en bloedheet, die doe je niet dicht, konden wij elk detail waarnemen.

Vandaag gingen wij met de scooter op pad, maar eerst de was in de camping machine, en die doet er 2 uur over. Dus ik tegen 7 eruit om dat te regelen.
Uit nijd dat ze me wakker hadden gehouden, gaf ik de deur een flink zet zodat ie met een klap dicht was. Lekker puhhh

Dat was geen enkel bezwaar, want wakker door mijn deur en daar gingen ze weer, nu duidelijk hoorbaar een andere variant.

Grrrr, als het vanavond weer gebeurt, die beurt, ga ik er een halt toe roepen, letterlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: