zaterdag 28 december 2019

Vanmorgen buiten het koffie drinken bijna geen bliksem uitgevoerd.
O jawel. Ik heb mijn eigen haar getrimd, net op tijd, hij raakte leeg en deze nieuwe kan niet opgeladen worden tijdens gebruik.
Maar ha, maakt me niks uit, zolang ik geen spiegel tegen kom zie ik er geen barst van.

Maaike een Tortilla, die we bij de Lidl gekocht hebben, klaar gemaakt op de skottle.
Was best lekker, met de zelfgemaakte sla gewoon een lekkere maaltijd.

Bert gaan boulen op El Raco, hier op Benisol hebben een paar mensen bedacht om altijd met 3 ballen te moeten boulen.
Dus ook als je 3 tegen 3 speel. En ze deden het al voor ik hier kwam. Als anderen dat accepteren, wie ben ik dan om er tegenin te gaan. Heb wel gevraagd of ze de regels enigszins hanteren. Nee, we willen met 3 ballen spelen. Begrijp wel dat dit van 2 mensen af komt.
Ik laat het hier maar bij.
Maaike kwam me wandelend ophalen en zo beide terug gelopen.
Ik heb haar nog voorgesteld dat ze op mijn stang mocht zitten.

Bij thuiskomst de buurman geholpen de koelkast te resetten na een lege gasfles.

Bij een ander een schakelaar van zijn lade blokkering vernieuwd.

Vanmiddag voor ons beide ingeschreven voor de nieuwjaars receptie boulen op El Raco. Boulen, drankje en een oliebolletje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: