maandag 6 januari 2020

Vele oude bekenden.

Mooi wie we allemaal tegen komen. Alleen het probleem is om de namen te onthouden, haha
Ons eerste ritje naar de Lidl Wim en Emmy die op Antonio staan.
Dan Rudy van het forum, die op zijn eigen privé plekje staat en zo gaat het maar door.
Elke dag weer, prachtig.
Ik zou ze allemaal opnoemen, maar dan sla ik mensen over. Dus laat ik de poging maar staken.
Gisteren onverwacht in Hongkong zitten we al met 10 bekenden, niet afgesproken, hoor ik "he Bert', was het de andere Bert met zijn vrouw die ook voor Facile werk deed maar is "overgelopen" naar de NKC.

Nog wel ff vermelden, gisteren op de markt Eddy, zien we beide graag .
 Eddy gaat gewoon zijn gang, maar opvallend, zijn baard gekortwiekt en volgens Maaike stond het hem goed. Ik let daar niet zo op, zal een kwestie van hormonen zijn.
O ja, gisteren kwamen Wim en José zonder camper, verkocht en huren nu wat, de dag daarvoor Jef en Marie-José die ook door mistig Frankrijk hier op aan kwamen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: