vrijdag 9 maart 2012

Een camperkennis van ons heeft zijn bovenarm gebroken en wordt in het ziekenhuis in Benidorm geopereerd. Zijn vrouw en een vriend staan elk met de camper bij het ziekenhuis.
Ik was daar even omdat er vóór het ziekenhuis op dinsdag en vrijdagmiddag gebould wordt en ik daar toch was.
Ga er zondag nog even naar langs want dan is die vriend misschien al weer weg (die moest weer verderop), want je zal zelf maar in je uppie daar staan. Dan wil je ook een beetje steun.

Vlakbij vond ik een tas met inhoud op een bank. Zal hem morgen bij de politie inleveren. Normaal komt er elke 5 minuten een politieagent langs, nu dus niet. Moet morgen naar het bureau in Altea. In de tas gekeken, zaten allemaal persoonlijke brieven in (die ik niet gelezen heb) en 4 of 5 telefoons. Ook 2 tandenborstels. Jammer, moet ie vanavond maar zonder tanden poetsen naar bed.
Of van een zwerver (franse, engelse brieven) of , of of, ja ik weet het niet!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: