vrijdag 6 maart 2020

Mijn omgeving weet wel dat ik lang met mijn kleding doe. Zo overleef ik er 3x de mode mee.
Ik vond een leuk shirt thuis in de kast, zag er nog als nieuw uit.
Die neem ik mee, is weer eens wat anders als altijd hetzelfde. Shirt is wel 30 jaar oud.

Nou droeg ik hem vandaag en zou hem over mijn hoofd uit trekken, maar hij zat achter in mijn pyjamabroek die ik alvast aangetrokken had.
Zonder moeite trok ik hem aan flenters. Ach, zonde.

Vandaag maar eens weer naar de markt in Alfas. Rob  en Lettie probeerden me nog wat wijzer te maken over, voor mij, ingewikkelde caches. Niet gelukt. Wordt vervolgt.
Marja en Ron, als we die tegen komen, is het dan ook hier.
Ze hebben het druk op de CP, zal het er aankomende week nog van komen om samen ergens te gaan eten?
Ongeveer a.s. donderdag zullen we gaan vertrekken.

Maaike heeft een bonenschotel met witte bonen en salami uitgebakken erdoor heen en met een sla erbij gemaakt.
Hoe zou het smaken, nou voor herhaling vatbaar.

1 opmerking:

  1. We bieden leningen aan alle individuen die projecten hebben maar financiering nodig hebben voor de oprichting. Onze aanbiedingen zijn van een bedrag van 3.000 EUR tot 10.000.000 EUR
    -------------------------------------
    * Financieel
    * Hypotheeklening
    * Investeringslening
    * Autolening
    * Consolidatieschuld.
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke lening

    Contacteer ons:
    E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
    Whatsapp-nummer: +33780725269
    Website: Www.axabanque.fr

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: