maandag 2 maart 2020

Vandaag, maandag een rustig dagje, mijn overbuurman vertrekt morgen, Jan en Laura. Hebben we gewoon goed contact mee.
Een kennis van hun, een Duitser hier op de camping had net buiten de poort €500 geprint. Ja, dat was het plan.
Hij pinde 500 + 2 kosten maar er kwam geen geld uit de muur.
Stom, maar dat ging ie nog een keer doen en volgens zijn verklaring werd het wel afgeschreven.
Dus 1004 euro achter de wagen. Nu blijkt er geen kantoor van die bank [hier] te zijn.
Wat een gedoe. Dus, als je pin, doe dat bij een bank binnen tijdens openingstijden

Nu kwam Laura vragen of ik als vertaler wil functioneren als zij weg zijn. Wel hoor, is goed. Maar wel alleen als vertaler, want ik ga er van uit dat het verhaal van de Duitser klopt, maar 100% weet ik dat niet.

Vandaag nog een poosje op Ali gezocht naar een reserve magnetische kraan 12V, nog niet helemaal uit.

Lekker in het zonnetje gelegen en gelezen, warm gegeten bij de camper en toen begon het te waaien. Wel warm, maar veel wind. Deur open, die stond van de wind af, toch 30 gr binnen.
Ik naar boulen op de camping, toch nog nog 17 personen ondanks de wind, af en toe ff oogjes dicht tegen het stof.
Bewolking kwam opzetten en wel hoor, een drupje regen.
Wij waren klaar en de anderen nog niet met spelen, dat waren 3 dames tegen 3 heren, op papier de heren sterker.
Ik probeerde meteen de toeschouwers de dames als favorieten te beschouwen.
Dat lukte maar gedeeltelijk.

Na 2 bruine broodjes, een eitje en een bak koffie en thee naar Radar zitten kijken.
Schoonzuster Laura nog ff op de whatsapp en zo gaat de dag al opschieten.

Hoogstwaarschijnlijk morgen weer een nieuwe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: