woensdag 20 januari 2021

Hop

 Vanmorgen op tijd een wandeling gemaakt, in mijn eentje. Zag ik de Hop. Blijft een mooie vogel. Ook die hoor je niet vliegen.

Ik moet voor mezelf meer wandelen. Ik heb een rechter been die begint te protesteren, een lichte klapvoet en begin mank te lopen, komt uit je rug zegt Maaike. Daar heb ik geen last van, wel van mijn heup. Op de scooter krijg ik dat been ook niet altijd goed, doet het zeer in de heup. Wel een paar jaar geleden een hernia gehad. 

Zal het waar zijn dat de gebreken komen als je wat ouder wordt. Ben ik er wel vroeg bij, ben nog maar 74, ha ha.

Maar ik ga wat extra lopen, misschien deed ik wel te weinig.

Vanaf morgen alle restaurants dicht. 

3 opmerkingen:

  1. lijkt wel in het weer te zitten Ik en Laura ook last van. of bij jou aan je leeftijd kan ook. Geniet lekker van het weer. en snachts dicht tegen elkaar aan om warm te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei Bert gelukkig alleen de horeca dicht...verder blijven de winkels open

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bert
    Kan ook een dichte ader zijn in je been
    Dat is het bij mij
    Rob

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: