vrijdag 8 januari 2021

Weinig tot,?

 Ik zou eerst schrijven dat we niks gedaan hebben vanwege de regen. Nee, Bert heeft de afvoer van wasbak in toiletruimte weer goed gangbaar gemaakt. Wij doen alles in de camper, dus tandenpoetsen en wassen en tandpasta verstoort de waterafvoer, ha ha.

Toen nog 2 kastdeurtjes afgesteld, dus hij is weer als nieuw. Toch ff in mijn pyama met een jas er over de wc geleegd. 


Met die pindakaas en appelstroop blijf ik op kracht,. Zijn trouwens rot scharnieren om te stellen. De plaat in de kast is min of meer vast gezet door Carthago dmv bovenste vaste punt denk ik. Als ik die losdraai zit er metaal in de wand. Begrijp het niet, lijkt dat die plaat verstelt moet kunnen. 

In de middag stelde Maaike voor om een spelletje te Keezen, nee, dat is niet wat meteen in je hoofd opkomt. 

Het is gewoon een leuke tijdsverdrijving, je moet wel kunnen incasseren. Eindstand 1:1.

Sla met tortilla gegeten. 


1 opmerking:

Zet hier uw reactie: