zondag 12 december 2021

Week verder

 Kan nu eindelijk redelijk goed met de beademing omgaan. Ben apart gaan liggen me het zelf goed aan te leren en niet tot last te zijn midden in de nacht.

Vrijdag een ander masker erbij gekregen, die wissel ik nu af met een masker wat ik als eerste had. Gaat wel zo..

Overdag een uurtje extra slapen, dat moest vandaag na de F1 race, want die wilde ik niet missen. Kreeg ook onverwacht een mail dat ik morgenochtend moet bloedprikken, denk van de longarts, morgen ff bellen, ff checken. Want ik wil dan wel weten of mijn beademing goed werkt. Dat kunnen ze namelijk aan het bloed zien.

In de middag naar de tandarts, want sinds ik dat zoete drinkvoeding gebruik heb ik 2 plekken lichte kiespijn. Voor die tijd gebruikte ik haast nooit zoetigheid. Zou naar het SBT gaan vanwege mijn ALS, maar daar kan ik pas in februari terecht, beetje raar. Dan maar weer naar mijn eigen tandarts. Wel eerst goed bespreken hoe het gedaan gaat worden, wil niet dezelfde toestand hebben als de vorige keer toen ik water in mijn luchtpijp kreeg.

Ik knijp hem wel een beetje. Als het zo door blijft gaan misschien toch nog met de camper weg. Hier is het binnen zitten en ivm de corona weinig bezoek, dan kan je beter in de Spaanse zon vertoeven. O ja, we hebben de Pfizer booster al in het lijf. 

1 opmerking:

  1. wij zitten al een week in Spanje en heb ook een nieuwe blog gerodamobiel.com

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: