zaterdag 9 november 2019

Camper pleite

Het was een uur of 4 vannacht dat ik plots wakker werd door een lopende motor en slippende camperbanden. Hij staat naast het huis.
Ik vloog mijn bed uit en greep het meest gevaarlijke beet, na het loslaten van mijn vrouw de honkbalknuppel gevat.

Vloog de trap af om de boel te redden wat er nog te redden viel. Dat ik naakt slaap was geen belemmering, onderweg naar beneden ging het door mijn hoofd of ik hem wel op de bearlock had gezet. Wel toch???!!!!!

De sleutels van de voordeur niet kunnen vinden, die deur is recht tegenover de camper.

Toen ik eindelijk buiten stond ging de buitenverlichting aan en keek ik tegen een camper aan waar geen leven te bekennen was.
Dacht nog wat rubber geroken te hebben, ook dat was niet waar.

Na een stilstand van 3 maanden wordt het echt tijd om te vertrekken, het is niet goed voor de camper en zeker niet goed voor mij. Pffffffff!

Bert :wink:

6 opmerkingen:

  1. Tjonge tjonge dat was schrikken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kreeg het al aan mijne tikker wanneer ik begon te lezen ook slecht voor ons zo'n berichtje …… Vertrek je ook naar camperpark Costa blanca?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, wij hebben afgelopen jaar al voor Benisol gereserveerd. En daar hou ik me aan. Zie volgend jaar wel. Deze winter eens de kat uit de boom kijken hoe het gaat daar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. doe ik ook heb, ook gereserveerd al in Dolores en ga mijn belofte na. Heb wel één weekje in Calpe gereserveerd vooraleer Dolores en kom een kijkje nemen die periode dan half feb. naar Portugal en dan nog één maand in Rincon de la Victoria even voor Malaga

      Verwijderen
  4. Jemig, wat een schrikken. Sorry maar ik moest er toch zo om lachen, want ik zag het helemaal voor me, zo goed als je het beschreef.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry nog even mijn naam vergeten te melden. Wilma en Peter Bal

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: