dinsdag 26 november 2019

Ik kom er niet uit. Zijn er nu te veel of te weinig mannen in zuid Frankrijk.
Het gaat om het volgende: tot verleden jaar keek ik mijn ogen uit naar de mooie dames die hun persoonlijke waar langs de weg stonden aan te bieden tegen schappelijke prijs.
Dat het schappelijk moet zijn weet ik, want ze hadden klanten genoeg.
Nu stonden er maar 3 bejaarde dames.
Dus of hebben ze gedaan wat ik elke dame aanraad:"Tik een rijke kerel op de kop", en zijn ze daarin geslaagd of er zijn er te weinig die nog naar de dames gaan en die geen klandizie meer hebben.

Al met al een troosteloze kale route daar beneden aan.
Morgen eens kijken of het in noord Spanje wel hetzelfde is gebleven. O ja, was niet echt koud.

Ik heb nog ff gegoogled, het mag niet meer overal. Jammer, heb ze wel zien staan met heel hoge laarzen aan, denk tegen opspattend water van langs rijdende auto's en zonder spijkerbroek, met alleen een heel klein broekje. En dat begreep ik niet, waarom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: