zondag 24 november 2019

Vandaag vertrokken richting Spanje. 614km van huis in Goncourt terecht gekomen. Bijna alles over snelweg, geen tol. Onderweg redelijk mooi weer. Nu aan de nassi met een biertje. Wel koud hoor. Kachel aan.,wie maakt ons wat.

Vannacht stond de camper kant en klaar voor op straat. Ik denk, ik slaap er in, wel zo veilig. Eerst kon ik niet in slaap komen, denken of ik niks vergeten was.
Toen om een uur of drie, gastank leeg, ik eruit en in pyama de ander aangekoppeld.
Ja, je raad het al, weer niet in slaap komen.
Om kwart voor 7 Maaike geport en om 8 uur vertrokken we.
Tegen half 5 waren we hier.
Vanavond kijken we Robinson

2 opmerkingen:

  1. Via Luxemburg tot Nancy en daarvandaan via Toul, Neufchateau naar Goncourt. Doen we volgend jaar niet meer. Gaan we weer de oude route via Troyes

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: